torsdag 7. mai 2015

Noen smaaforandringer

Det ble for mye arbeid med aa foelge med annonser i Kvinnherad, jeg har istedet satt opp et automatisk soek paa snekker/trebaat i Hordaland/Rogaland som blir automatisk lastet inn hver gang du aapner bloggen.  Da slipper jeg aa foelge med hele tiden.  Er forresten mange flotte baater til salgs for tiden.  Jeg er veldig fornoeyd med Hasla26 som jeg kjoepte i fjor med helt ny Craftsman 42hk motor.  Har gjort oljeskift selv allerede, og skal til med dieselfilter neste gang jeg er hjemme.  Og er ogsaa greitt med automatisk lufting, bare skru av filteret, fyll det nye med litt diesel og la tenninga staa paa et par minutter og saa kjoere i gang, er selvluftende saa ikke noe pumping her og der og alle steder som paa eldre dieseler.  Stille gaar den ogsaa.

Men jobb maa man vaere paa, kommer hjem igjen i Juni og da faar jeg bare en uke med baat og fisketurer foer det blir avsted til Thailand med mor, kone og datter og saa blir det ikke noe baatliv igjen foer i August.  Men med varmer i baaten er hoesten ogsaa en flott tid.

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...