torsdag 9. juli 2015

Bloggen tilbake - Maakejager

Etter 3 ukers ferie i Thailand er endelig bloggforfattteren tilbake paa jobb.  Jeg er i Mexico gulfen og har endelig tid til aa foelge opp bloggen igjen.  Jeg var ute og fiska en liten tur etter jeg kom hjem fra Thailand, fikk godt med fisk ogsaa.  men irriterte meg som vanlig groenn over naergaaende maaker, som til og med satte seg paa kalesjen og paa hekken av baaten naar jeg sloeyde fisk.  Rett ved siden av meg faktisk.  Jeg hater inderlig denne fuglen, og det tror jeg det er flere sjoefolk som gjoer.  Det finst utallige historier om maaker som baade hakker ut oeyne og annet av skipsbrudne sjoefolk, saa denne er ikke populaer.

I den forbindelse fant jeg denne annonsen, det er hos http://www.westsystem.no/p/6124/gullsweep-gs-1-maakejager

image

Jeg vet det finnes andre typer og modeller ogsaa, noen som har erfaringer med noen av disse, og kan gi et tips om hva jeg kan montere enkelt og greit paa baaten ?

Ellers har det visst ikke vaert mye sommer hjemme enda, haaper det kommer.  Men det var no fint i helga daa, naar Skaanevik Bluesfestival var.  Hadde jeg hatt noen dager til hjemme, hadde jeg nok reist over.  Men men, jobben kommer foerst !

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...