søndag 2. august 2015

De syv doedsynder :-)

Her har du underholdning en stund, tabber og gode historier i fleng, her er foerste og deretter lenke til resten  Har faktisk bridratt med noen sjoel ogsaa. 

Kom ned til båten på Fredag og innser at jeg har flagget i samfulle 14 dager i båsen. Jeg oppfordrer på det sterkeste til selvtekt om noen ser det neste gang :-) Det rare er at jeg ikke oppdaget det selv, det var kona som påpekte det etter at vi var ombord i båten. Kanskje jeg er "flaggblind"?

- Har oppdaget mer enn en gang at jeg har seilt med en eller flere fendre ute. Kanskje greit i motorbåt men i seilbåt... ufff, fy på lanken, ser ikke bra ut. Er vel kanskje "fenderblind" også?

http://baatplassen.no/i/topic/120241-de-syv-d%C3%B8dssynder-p%C3%A5-sj%C3%B8en/

Ok, her har du noen video tabber i tillegg :-)

 

Kos deg

 

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...